SZYBKA DEKORACJA ŚCIENNA Z TAŚMY IZOLACYJNEJ

czwartek, lipca 27, 2017

 Po wspaniałym urlopie i udanym wypoczynku w gorącym słońcu miło wrócić do domu i codziennych obowiązków.

Chciałam wam dzisiaj pokazać szybką dekorację ścienną, którą można wielokrotnie modyfikować. Do dekoracji jednej ze ścian w pokoju Erin wykorzystałam czarną taśmę izolacyjną. Nie pozostawia kleju i nie odrywa się z tynkiem, przez co jest bardzo praktyczna. Naklejki ścienne to szybki i prosty sposób na częste zmiany aranżacji wnętrz. Dzisiaj kropki, jutro kropelki. Raz czarne, innym razem różowe. Możliwości są nieograniczone.
______________________________

After a wonderful and successful holliday in hot sun, it is nice to come back home and daily duties. Today,  I want to show you a quick wall decoration. One of the walls in Erin's room is decorated with a black pcv insulting tape.  It doesn't leave a glue trace, nor does it damage the wall,  which makes it practical. Using wall stickers is an easy way to make frequent changes. Today dots, tomorrow droplets.  Once black, another time pink. The possibilities are endless.






Po przeciwnej stronie pokoju ścianę nad łóżkiem ozdabiają kropeczki. Pytacie mnie jak poradziłam sobie z równomiernym rozmieszczeniem naklejek i jakiej wielkości są kropki. Naklejki mają średnicę 2cm. Jest to idealny rozmiar jeśli chcemy uzyskać delikatny efekt.  Pierwsze dwa rzędy odmierzałam miarą a kolejne szły "na oko". Nawet jeśli są gdzieś różnice to nasze oczy nie są w stanie tego wychwycić. Wyszło bardzo symetrycznie i lekko.

_________________________________

The wall over the bed is decorated with black dots. You ask me how I coped with a symetrical arrangement of the stickers and what size are the dots. Stickers have a diameter of 2cm. This is the perfect size if you want to get a subtle effect. I used a measure for the first two rows, the next were measured "by eye".  Even if there are differences, our eyes are not able to cupture it. 



Mniej cierpliwych i lubiących gotowe rozwiązania zapraszam na stronę uwalls.pl.  Mają bogaty wybór tapet w każdym stylu i dla każdego. Szczególnie zachwycające są fototapety 3D, których walorem jest nie tylko wyszukany design ale również możliwość personalizacji. Jeśli jednak tak jak ja kochacie skandynawskie wzory, to rzućcie okiem na poniższe zestawienie tapet do pokoju dziecięcego, są zachwycające. To tylko kilka z tych, które skradły moje serce. Więcej z
najdziecie  na stronie producenta TUTAJ.

_________________________________

If you are less patient or you like ready-to-use wall decors, I invite you to visit uwalls.pl
They have a wide range of wallpapers in each style and for everyone. Especially impressive are 3D photo wallpapers which have an attarctive design and you can personalise them as well. Yet, if you love scandinavian motives, take a look at the collage below. These are only few examples of kids wallpapers that have stolen my heart. Search for more here

Źródło, uwalls.pl

Wpis powstał we współpracy z uwalls.pl

ZOBACZ RÓWNIEŻ

12 komentarzy

  1. Świetny pomysł na prostą, a efektowną dekorację pokoju :) Twoja córeczka ma przepiękny pokój, jeden z najładniejszych jakie widziałam ! Masz Moja Droga talent do aranżacji wnętrz.
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten komentarz. Ściskam.

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Bardzo lubię takie zmiany, z których w każdej chwili można zrezygnować, gdy się opatrzą. Cały pokój prezentuje się pięknie :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zdecydowanie atut tej dekoracji. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Lubię takie pomysły, gdzie tanim kosztem można wpłynąć znacznie na wygląd wnętrza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. Ściskam. Cieszę się, że zajrzałaś.

      Usuń
  4. Kto by pomyślał, że tak banalnie proste rozwiązanie będzie genialnie się prezentowało! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cudnie już dodałam część do inspiracji - do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł na ciekawą dekorację ścienną, którą z łatwością możemy zmienić, kiedy dziecku znudzi się już dany wzór plus do tego szybka realizacja i czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyrażenie opinii i miło mi, że podzielasz moje zdanie.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)