STREFA NAUKI W POKOJU ERIN I HUŚTAWKA-EKSPOZYTOR

poniedziałek, maja 22, 2017

Już z dobre dwa miesiące ten kącik cieszy nasze oczy ale przygotowanie pokoju do idealnych zdjęć na bloga to nie lada wyczyn. Porozwalane zabawki jak nie na podłodze to na łóżku, drobiazgi i ścinki papierków na biurku, jakaś plama od czekolady na pledzie i połamana korona, na którą nadepnęłam i nie chciało mi się nawet jej podnieść. Musiałam jeszcze włożyć dywan do pralki żeby nie było widać tego zabrudzenia od czegoś tam co się Erince wylało i zmywaczem usunąć z biurka ślady po atramencie, do czego zabierałam się od tygodni.  Taka rzeczywistość, która ostatecznie została ogarnięta i udało się zrobić kilka pstryk fotek.

-------------------------------------

This corner was finished 2 months ago, yet preparing the room for perfect photos is no small feat. Toys on the floor, odds and ends scattered all over her room, and paper clippings on the desk, chocolate stain on the blanket, and a broken crown that I stepped on and I did not even  raise it. 
Ah ...and I still had to put a carpet into the washing machine and also remove ink stains from the desk. Such a reality. Finally I've managed to make a few snapshot pics.










Tablica inspiracji to nic innego jak tablica korkowa. Zbyt smutna jednak w oryginalnym wydaniu została pomalowana na biało i upiększona królikiem. Brakuje tu  jeszcze lampki biurkowej ale na jej zrobienie  muszę znaleźć czas.

                                                          -------------------------------------

The mood board is a cork board painted white and decorated with rabbit. There is still a desk lamp missing, but I need time to make it.





 Zmieniła się też dekoracja nad łóżkiem. Huśtawka-ekspozytor zrobiona została z drewnianych korali i dwóch drążków. Tę słodycz podejrzałam na instagramie i nie mogłam się jej oprzeć. Podoba mi się możliwość nieustanej i szybkiej zmiany ekspozycji;   sweet spódniczki i zawieszki, laleczki, paski, torebeczki i inne słodkości, którymi można tę huśtawkę obstroić to świetny sposób na to by pokój się nie nudził.

                                                                  ----------------------------

Also the decoration over the bed has changed. The swing was made of wooden beads and 2 rods.  So sweet inspiration which I found on instagram. I love the idea of instant re-decorating  with skirts, pendants, dolls, purses and other sweets. This is a great way to make the room  attractive and not boring.
















ZOBACZ RÓWNIEŻ

12 komentarzy

  1. Cudnie jest ;). Huśtawki we wnętrzach uwielbiam i cały czas myślę gdzie w swoim domu taką zamontować :). Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uściski, tobie przesyłam moje :-)

      Usuń
  2. Piękny pokoik, bardzo dziewczęcy :) Huśtawka to był świetny pomysł - faktycznie ułatwia aranżowanie :)
    No i zakochałam się w króliczej poduszce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podusię sama szyłam, też ją lubię. Strasznie się cieszę, że do mnie zajrzałaś. Dziękuję.

      Usuń
  3. Stworzyłaś córci fantastyczny pokój ! Bardzo fajnie połączyłaś strefę sypialni ze strefą nauki. Tablica jest super. Moją uwagę też zwróciła truskawkow spódniczka :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie urządzony pokoik :) Takie łóżko sama chciałabym mieć w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Dodała mi skrzydeł.pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pięknie! Mała ma wielkie szczęście mając tak utalentowaną mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś. Bardzo się cieszę z Twojej wizyty.

      Usuń
  6. hehe, super ta huśtawka. Ja szukam pomysłu na ekspozycje właśnie takich spódniczek mojej Hanki...pomyśle, pomyślę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz aż sam mam ochotę zrobić taki pokój mojej córce! Ogromna inspiracja, mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Bardzo mi miło, że zainspirowałam. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images