POKÓJ ERIN - STREFA WYPOCZYNKOWA

wtorek, marca 14, 2017

Już zimą wiedziałam co nastanie wiosną.
I stało się. Pokój Erin przybrał lekki jasny look.

Tym razem wybrałam przewagę bieli i pastelowego różu z akcentami czerni i złota. Czułam w rzęsach, że ten zestaw kolorów da niesamowity efekt. Jest delikatnie, bardzo przytulnie, jasno i świeżo.

Pokusiłam się o przestawienie mebli i pozbyłam się nadmiaru durnostojek.

Miałam świetną okazję zrobić absolutną selekcję zabawek i wszelkich innych  pierduł, które leżały żeby leżeć.

Dzisiaj chcę wam pokazać strefę wypoczynkową pokoju małej dziewczynki.

____________________________ 

This winter I knew what spring will bring.
Finally it happened.  Erin's room took a light, bright look.
 I've chosen white and pastel pink as  background colours for black and gold accents.
It was a good choice. The room is light, cosy and fresh.

I rearranged furniture and got rid off useless decors.
I had a great opportunity to make a selection of toys and all the  unnecessary things. 

This is Erin's bedroom after changes.


 





















 Dywanik, girlanda ze złotymi gwiazdkami, podusia miffy, plakat, baletnice, roleta - So Very Me and Home
Narzuta i świecąca gwiazda - Pepco
Czarno-złote poduszki, naklejki kropki (100szt - 5zł :-)) - allegro
Stołek i szafka nocna - netto

ZOBACZ RÓWNIEŻ

29 komentarzy

  1. Pokoik wygląda ślicznie. Nie jest przesadzony w dodatkach, przytulny taki naprawdę idealny dla dziewczynki. Bardzo mi się podoba. W szczególności strefa spania ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię. Tym bardziej mi miło, że przyjęłaś tę zmianę pozytywnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jest pięknie... Przepięknie!
    Tak wiosennie... i nikt mi nie wmówi, że czarne dodatki do pokoju dziewczynki to zły pomysł...
    U mojej Ryby też polka dot na ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edyta. U ciebie też kropki ? Chętnie rzuciłabym okiem :-) Ściskam.

      Usuń
  3. Że tak powiem kolokwialnie: WOW! Jestem pod wrażeniem, naprawdę bardzo, bardzo mi się podoba. Gratuluję wyczucia, bo naprawdę efekt jest godny naśladowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się ☺ Bardzo się cieszę, że tak to odbierasz. Przesyłam uściski.

      Usuń
  4. Jest pięknie i bajecznie :) Pokój dla małej baletnicy. Wspaniałe detale. Jestem zachwycona złotymi gwiazdkami na ścianie, super pomysł :) Lubię i cenię Twoje wyczucie piękna i zmysł aranżacyjny :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana, wiesz ? Twoj komentarz sprawił mi ogromną radość. Dziękuję.

      Usuń
  5. Witam! Jest słodko i bardzo dziewczęco. Brawo za pomysłowość i dobór kolorów. Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie,jestem pod ogromnym wrażeniem:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuper jest! B-)
    Najbardziej podobają mi się kropki i te śliczne "cosie" na szafce nocnej. Jak cała reszta, zresztą. ;-):-D
    A roleta, jak zrobiona? Na magnesach czy na sznureczkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że zajrzałaś tutaj. Roleta jest na 3 sznureczkach.

      Usuń
    2. Dzięki, że zajrzałaś tutaj. Roleta jest na 3 sznureczkach.

      Usuń
  8. Przepiękny pokój...nie jestem w stanie powiedzieć co podoba mi się najbardziej bo podoba mi się wszystko!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kropeczki i gwiazdki na ścianie mnie rozwaliły, uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pokój:)bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A ja sobie marzę o wczasach nad Bałtykiem. ☺

      Usuń
  11. wygląda przepięknie :) uwielbiam takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta strefa wypoczynkowa wygląda naprawdę wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego wszystkiego chyba najbardziej podobają mi się poduszki. Z pewnością przypadłyby do gustu mojej córce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. A już je wymieniłam na delikatniejsze. Te znalazły swoje miejsce w sypialni. Na jak długo ? Nie wiem. Aż znowu coś wymyślę ...

      Usuń
  14. Jak dla mnie to był strzał w dziesiątkę. Twoja córka nie mogła chyba sobie wymarzyć lepszego pokoiku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę ? To mi miło. A teraz jak patrze na te zdjęcia to wolę obecne, delikatniejsze wydanie.

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)