ZA CHWILĘ MAM GOŚCI / I HAVE GUESTS IN A MOMENT

sobota, grudnia 03, 2016

Za chwilę mam gości, takich co się właśnie zapowiedzieli :-) :-)

Włączam turbo przyspieszacz, ogarniam z grubsza tu i tam, wyciągam co mam pod ręką i improwizuję.

Szybciutko układam talerze (moje literkowe DIY), kilka światełek, świeczki , a żeby było zimowo i zaskakująco pożyczam od Erinki kilka pamperków i każę im grzecznie stać na talerzach. Kilka pstryk fotek i ..... już słyszę dzwonek do drzwi. 
Idą.
 Ale się cieszę.

_______________________________________________











 


      

Przy tej okazji, na życzenie Anonima,  wrzucam kilka fotek kuchni.







ZOBACZ RÓWNIEŻ

10 komentarzy

  1. Nie wygląda to na improwizację, jest pięknie i bardzo elegancko!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta. Zrobiłam to w jakieś 10min :-) i bardzo się spieszyłam.

      Usuń
  2. Aż nabrałam ochoty niespodziewanie wpaść B-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że swój własny styl już masz. Nie ważne więc, czy będzie to improwizacja czy nie, zawsze będzie to wyglądać wyjątkowo pięknie, tak jak cały Twój dom. Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym komentarzu dostałam skrzydeł i fruwam pod same niebo. Dziękuję.

      Usuń
  4. Zrobiłaś to w 10 minut? I jeszcze zdążyłaś zdjęcia zrobić? Gratuluję, ja bym nie dał chyba rady. Dlatego moi znajomi doskonale wiedzą, że lepiej zapowiadać się dzień lub dwa wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam telefon, że wciągu godziny się zjawią. Około 10min zajęło mi przygotowanie, jakieś 5 minut wykorzystałam na sesję. No musiał by mnie ktoś nagrać jak latałam tu i tam. Śmiechu warte. A jeszcze musiałam z grubsza dom ogarnąć. To była turbo godzina. Ale potem już luzik. Posiłek przygotowałam już jak goście byli. Inaczej, byłoby to niemożliwe do wykonania. Wyobraź sobie mnie w akcji :-)

      Usuń
  5. Bardzo efektownie i z pomysłem nakryty stół :) Zdałby idealnie egzamin podczas zbliżających się świąt.
    Masz elegancką kuchnię, która pięknie łączy się z salonem.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że tak myślisz a kuchnię czekają zmiany. Już mi się znudziła.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)