ROBIĘ SAMA OD A DO Z - POŚCIEL I ZESTAW OBIADOWY

sobota, grudnia 17, 2016

 Zainspirowana wszędobylską typografią, nie przepłacam i robię sama.


Literkowa pościel w sklepie: 270.00zł. Dużo? Tak i nie, mało jednak nie jest. W dodatku nie znalazłam rozmiaru 200×220.

Kubek z literą w sklepie: 70.00zł ? Bez komentarza.

Owszem, jeśli coś strasznie mi się podoba i nie daje mi spokoju to kupię nawet jeśli jest drogie, (choć to pojęcie względne, bo to co dla mnie może być drogie, dla  drugiego niekoniecznie), ale... bez przesady. I nie ma też nic złego w tym, że ktoś takie drogie sprzedaje a inny to kupuje, pewnie kryje się za tym dobra jakość. Jednak dla  sąsiadów spod 1 i 7, dla  tej z naprzeciwka i tej co mieszka gdzie ten balkon zagracony, albo dla tych Państwa co mają tyle na głowie i dla mnie też, taki kubeczek za 70zł to bardzo dużo. Jak zwykle z pomocą przychodzi DIY.

Poszewki na poduszki kupiłam w mega atrakcyjnej cenie, za 6.99zł w Jysk. Literki  i jelonki namalowałam z wieeeelką przyjemnością używając farby do tkanin. Oczywiście wcześniej odrysowałam na poszewkach wydrukowaną grafikę.

Literki na kubkach (2.99zł Pepco)  i talerzach  (prezent od mamy) namalowałam farbą do ceramiki. Tutaj mielicie już okazję zobaczyć jak prezentuje się mój literkowy zestaw obiadowy, a na szybkie i krótkie metamorfozy polecam pisak do ceramiki.  Korzystam z niego częściej niż myślałam, że będę.

Na fanfary nie czekam i Ameryki nie odkryłam, ale zaoszczędziłam.




















Wpis powstał przy współpracy z kobieceporady.pl

ZOBACZ RÓWNIEŻ

22 komentarzy

  1. No powiem szczerze, że myślałam, że to oryginały :-) Świetnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi radość swoim komentarzem,bo to oznacza, że osiągnęłam zamierzony efekt i nie wygląda to kiczowato. Miłego dnia.

      Usuń
  2. A ja wiedziałam, że sama zrobiłaś - byłam tego pewna bo wszystko co robisz wygląda pięknie i wydaje się jakby było bardzo drogie....a to wystarczy się pobawić chwilkę i jest... i po co przepłacać! ;)
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Trzeba się pobawic, rzeczywiście. Ja takie prace baaardzo lubię.

      Usuń
  3. Powiem Ci szczerze, że jesteś chyba pierwszą blogerką, która ma odwagę głośno mówić o tym, czego nikt nie chce na głos powiedzieć - że czasem zwyczajnie przepłacamy za design. Nie mam nic przeciwko Designowi przez duże D, który oznacza, że przedmiot jest dobrze zaprojektowany i funkcjonalny, ale irytują mnie opisy, że przedmiot jest designerski - czytaj "modny w tym sezonie, a potem Ci się znudzi". To, co stworzyłaś własnymi rękami jest równie efektowne (jeśli nie bardziej!), a zdecydowanie jest przejawem zdrowego rozsądku. Bardzo mi się podoba Twoje podejście do życia, bo jest zbliżone do mojego :D Pozdrawiam ciepło i wesołych Świąt! :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się Cieszę, że mamy podobne podejście w tej sprawie. Jeszcze mi milej, że doceniłaś moją propozycję samodzielnego wykonania tego co się podoba, ale jest zbyt drogie. Ściskam.

      Usuń
  4. Świetna robota ! Trudno poznać czy kupiłaś czy sama wykonałaś pościel i zastawę. Brawo ! Jestem też pod wrażeniem graficznych jeleni, są super :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumieńce mi wychodzą z radości, że dobrze to wygląda. Bardzo Ci dziękuję.

      Usuń
  5. Jaki to rodzaj czcionki?? Bo już jakiś czas noszę się z zamiarem wykonania czegoś podobnego ale nie mogę odpowiedniej czcionki znaleźć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dokładnie o którą chodzi ? Bo są dwie. Ta na poduszkach to muszę sprawdzić bo nie pamiętam i jeszcze tu wrócę z odpowiedzią. Natomiast sama nie wiem jaka to czcionka na talerzach i kubkach. Też długo jej szukałam. Wykleiłam taśmą wzór patrząc na zdjęcie w necie a potem wypełniłam farbą.

      Usuń
  6. I to jest właśnie kwintesencja DIY! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, pewne rzeczy w dobrym guście a czasem nawet nie koniecznie- po prostu są za drogo wycenione. Dobrze, że istnieje kreatywność i moc inspiracji, dzięki właśnie temu stworzyłaś coś za nieduże pieniądze. I to się chwali, i jak najbardziej zasługuje na fanfary :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najpiękniejsze w 2017 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać, dziękuję. Znam sporo osób, które wzdychają do pięknych przedmiotów, ale wysoka cena nie pozwala im ich nabyć. Sama często rezygnuję z tego powodu i dlatego albo szukam zamiennika albo, jeśli jest to w granicach mojej samodzielności, robię sama. Do tego właśnie zachęcam innych.

      Usuń
  8. Piękna sypialnia! :) Mimo, że nie jestem fanką ciemnych kolorów, to naprawdę mi się bardzo podoba! To, co wykonamy sami raz, że jest niepowtarzalne, a dwa bezcenne i dlatego warto to robić :D a zaoszczędzone pieniążki można przeznaczyć np. na jakieś przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z twojej wizytę i dziękuję za opinię.

      Usuń
  9. świetne te wszystkie dodatki :) naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne naprawdę super 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że ceny w sklepach są często... prawie zawsze ;-) są wyśrubowane. Jeśli ma się czas, zdolności i cierpliwość (!) warto zabawić się w małe DIY, tym bardziej że dekoracje co sezon wychodzą z mody i niskim kosztem można wciąż pozostawać na fali mody :-)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Bardzo dziękuję za twój komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images