ZNOWU POPEŁNIŁAM KILKA DIY / DIY AGAIN

poniedziałek, listopada 14, 2016

Znów poczyniłam kilka zmian w pokoju Erin. 
Taki malutki, a tyle się w nim dzieje. Niby jest już skończony, a nie jest.
Wydaje się, że już nic w nim nie trzeba zmieniać ale wciąż mam jeszcze dużo pomysłów.
Była mięta, jest róż (czytaj, Erin ma własne zdanie.)

1. Szary dywan Shaggy zastąpiłam ręcznie wydzierganym.
Nie sądziłam, że to takie proste dopóki nie spróbowałam.

2. Szare domki na ścianie pomalowałam na biało.
Dlaczego nie zrobiłam tego wcześniej ?!

3. Z foremek na muffinki (Pepco) powstała girlanda świetlna, 
a przy niej kolejna z papierowych trójkątów.

Jaśniej się zrobiło i delikatniej.

Na wiosnę i tak będą kolejne zmiany, na które już się nie mogę doczekać.


__________________________________________

 Some changes in Erin's room again.
The room is so tiny,  but a lot is happening here. Seems to be finished, but it's not.
Nothing needs to be changed, but still a lot of ideas in my head.
The mint was replaced with pink (read, Erin has her own opinion)

1. I replaced the grey shaggy carpet with a hand made cotton rope rug. 
It's so simple. I didn't know until I tried.

2. Grey houses on the wall were painted white.
Should have done this earlier.

3. A new light garland I've made of muffin molds,
another one made of paper triangles.











ZOBACZ RÓWNIEŻ

10 komentarzy

  1. Jest pięknie :) Urządziłaś córci cudowny pokoik. Szarości z delikatnym różem wspaniale się ze sobą komponują. Wszystkie dodatki tworzą spójną całość. Jestem pod dużym wrażeniem całego pokoju :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się 😄 dziękuję Tobie bardzo za ten komentarz.

      Usuń
  2. Wszystkie dekoracje są śliczne a pokoik pieknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zdolne rączki! Zrobić taki dywanik to nie lada wyzwanie, a prezentuje się pięknie :)
    Czekam na wiosenne poczynania w pokoju córeczki.
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej głowie pełno pomysłów. Tylko kiedy je zrealizować. Musiałabym nie pracować zawodowo, a ja tak kocham swoją pracę 😄

      Usuń
  4. a ja czekam na kuchnię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo ją lubię. Kilka zdjęć kuchni jest na instagramie. Wszyscy mówią, że jest świetna i niepotrzebnie się czepiam, a mi się juz opatrzyła i mam w planach pewne zmiany. Ale jeśli jest ktoś kto czeka na post kuchenny.... to coś zmajstruję 😄

      Usuń
  5. Cudowny pokoik, sama bym w nim zamieszkała...jesteś naprawdę niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby kilka zmian, ale za każdym razem ten pokój wydaje się zupełnie inny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)