CZASAMI PO PROSTU MUSZĘ / SOMETIMES I JUST HAVE TO

sobota, października 01, 2016

Czasami po prostu muszę pokombinować po swojemu.
Skoro bardzo mi się coś podoba, a uważam, że cena jest zbyt wysoka ... szukam alternatywy.
Białe świeczniki a'la Kubus by Lassen widzieliście już  w poście TUTAJ
Teraz komplet w kolorze czarnym wykonany tą samą techniką.

______________________________________

Sometimes I just have to contrive things myself.
If I really like something, but its price is too high, I'm looking for alternatives. 
The white candle holders a'la Kubus by Lassen You've already seen HERE.
Now a new set in black made with the same technique.









ZOBACZ RÓWNIEŻ

32 komentarzy

  1. Ale tam pięknie u Ciebie podoba mi się dokładnie wszystko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem z tych kobiet co lubią majsterkować. Marzy mi się taki warsztat z prawdziwego zdarzenia, w którym mogłabym ciąć, wyrzynać, sklejać, młotkować itd. Pozdrawiam również.

      Usuń
  3. Śliczny masz ten salonik, taki dopracowany w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój salon, jest urządzony tak jak lubię, naturalnie i z pomysłem :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo matko! genialne wnętrze to mało powiedziane :) naprawdę extra, zamieszkałabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to fakt, wygląda zjawiskowo :) chciałabym mieć tyle przestrzeni żeby móc urządzić sobie właśnie taki salon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak miło mi czytać taki komentarz. Dzięki.

      Usuń
  7. Nie wiem czy to zaleta czy wada, ale świeczniki zupełnie nie wyglądają jak hand made. Prezentują się bardzo profesjonalnie i wizualnie w niczym nie ustępują oryginałowi. Będą w sam raz na jesienną aurę, no i przede wszystkim, doskonale pasują do salonu. Zresztą, wnętrze też jest z gatunku tych inspirujących. Trochę scandi, trochę loftu, dużo odwagi (genialna czarna ściana) i modnych dodatków. Brawa za kreatywność, zarówno w urządzaniu wnętrz, jak i tworzeniu takich rewelacyjnych gadżetów : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się :-) I bardzo cieszę, że udało mi się niektórych zainspirować.

      Usuń
  8. Świetne! Także marze o takim większym, ale cena kosmos :(.
    Gratuluję kreatywności :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Marta, co to dla Ciebie, robisz i masz. Przy twoich zdolnościach to bułka z masłem.

      Usuń
  9. Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie tam jeszcze nie ma ? Zdaje się, że byłam. Hm... zniknęłam to pojawię sie znowu. Dzięki bardzo.

      Usuń
  10. Piękny salon. Szczególnie wpadł mi w oko drewniany stolik. Można wiedzieć skąd? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooogromnie dziekuję za te słowa. Stoliki zrobione na zamówienie przez Spoconego.

      Usuń
  11. Można jakieś namiary na Spoconego? :D /Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowo! To jest piękne w DIY, że własną kreatywnością, można góry przenosić

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna aranżacja!
    Czy Pani sama jest autorką tych pomysłów czy jest to efekt porady wnętrzarskiej? ;) (myślę, że to 1. ale pytam dla pewności:)

    Pozdrawiam z uśmiechem i gratuluję pięknego wnętrza!! :)

    Ania z zaaranzowani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to 1. Mam bzika wnętrzarskiego. Budzę się z nim i kłade spać. Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  14. coś dawno nie było nowego wpisu? czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Zbieram się do nowego wpisu, ale czasu mam jak na lekarstwo.
      Niemniej miło mi, że jest ktoś kto czeka i tutaj zagląda.

      Usuń
  15. Och, ależ mi się u Ciebie podoba... To takie moje klimaty: trochę surowo, trochę scandi, a już z pewnością bardzo gustownie i przytulnie :) Piękne wnętrze! Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Świetnie, że masz pozytywne odczycia przeglądając zdjęcia.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)