ŁAZIENKA BEZ KAMIENIA, MOŻLIWE ?

sobota, października 29, 2016

Nie oszukujmy się, nawet najbardziej wychuchane łazienki nie obejdą się bez kamienia.
Można mieć magiczne środki do czyszczenia tego paskudztwa ale kamień zawsze wróci po to by znów z nim powalczyć. 

Aby zapobiegać osadzaniu się kamienia zaleca się czyszczenie armatury łazienkowej raz w tygodniu. Ja nie mam na to czasu, a są dni kiedy mi się po prostu nie chce. I tak mam już dosyć innych obowiązków. Szczerze mówiąc, baterie myję jak mi się chce, a nie jak muszę.

Powszechnie znanym środkiem na kamień jest ocet. Nie używam go. No, może raz na 2 lata. Generalnie usuwam go pastą do zębów.Zawsze pod ręką, szybko i bez denerwujących zapachów.

Kiedyś ktoś z czytelników napisał mi w komentarzu, że poleca filtr prysznicowy. Nie wiedziałam nawet, że coś takiego istnieje. Pomyślałam, że to ciekawe  i odłożyłam na potem.

Dziś, po miesiącu korzystania z filtru, mogę wam napisać czy to ma sens i czy to działa.


Używam filtru  prysznicowego  FIT AQUA. Zatem moja opinia dotyczy wyłącznie jego.
1. Co  z tym kamieniem ? Jest ? czy go już nie ma ?
Jest, ale minimalnie. To znaczy, że widzę różnicę przed i po.
2. Jakieś jeszcze zalety ?
- Do tej pory określenia twarda i miękka woda znałam tylko ze słyszenia. Ale, żeby woda była jakby jej nie było ? Tego się nie spodziewałam. Trudno to nawet wytłumaczyć. Jest taka... aksamitna jakby.
- A skóra? To niebo a ziemia. Do tej pory, na łydkach miałam tak suchą skórę, że bez balsamu wyglądały jak popękana glina. Teraz jest rewelacja, balsam nakładam wyłącznie z przyzwyczajenia a nie z konieczności.
3. Montaż ?
Banalnie prosty. Między wężem a słuchawką, lub między baterią a wężem. 
4. Wady?
Jak widać na załączonym obrazku filtr rzuca się w oczy. A więc trochę jest to taki  duży nieduży element, który może wkurzać ale nie musi. Wolałabym mieć go między baterią a słuchawką, wówczas nie byłby taki widoczny, ale nie zmieścił się tam. Mam go przy słuchawce i przez to  zrobiła się z niej  kobyła. No trudno, coś za coś. Przyzwyczaiłam się.
Poza tym, zdarza się, że srebrna powłoka odpryśnie tu i tam, co wpływa na estetykę. Niemniej i tak dobrze, że nie jest biały z kolorowymi napisami.  Wtapia się w armaturę więc nie jest tak źle. 
5. Czy polecam ?
Tak. Jestem zadowolona i polecam.








ZOBACZ RÓWNIEŻ

14 komentarzy

  1. Ślicznie urządzona łazienka! ♥ Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że nie tylko mi sie podoba. Dziękuję.

      Usuń
  2. Ale piękna łazienka i jakie gustowne dodatki. Bardzo mi się podoba. A czyszczenie kamienia pastą do zębów? Nie znałam takiego sposobu :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna łazienka, zapisałam ją sobie jako moją inspirację :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego rozwiązania. Bardzo dziękuję za cenną wskazówkę. A łazienka cudna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję, że zajrzałaś, poczytałaś i nie uciekłaś bez do widzenia.

      Usuń
  5. Masz piękną łazienkę :) Bardzo lubię takie łazienki, w których dominuje prostota i naturalny klimat. Podoba mi się połączenie drewna i białych, drobnych płytek.
    Dodatki cudownie dopełniają całość :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny ... ale zamiast czytac zachwycam się łazienką :)))
    jest boska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to miejsce. Długo zbierałam grosz do grosza żeby tak wyglądała. Dlatego tym bardziej ją lubię.

      Usuń
  7. Przepiękna! Dowód na to, że nawet na małych przestrzeniach można zdziałać cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały test, ciekawy, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)