ŚWIECZNIK DIY / DIY CANDLE STICK

poniedziałek, sierpnia 15, 2016

Inspiracja - Kubus by Lassen
Wykonanie - moje własne ręce
 
Koszt 3 świeczników: 50zł
 (drewniane listwy kwadratowe, plastikowe złączki, klej, farba)

Wyrób własny nie gorszy od oryginału :-)

____________________________________________________

Inspiration - Kubus by Lassen
Made by me.

The cost of 3 candle sticks - 50 PLN
(woden square slats, plastic nipples, glue, paint)

Own production is not worse than the original.











ZOBACZ RÓWNIEŻ

14 komentarzy

  1. To przecież cubusy! Są świetne i po co przepłacać :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jak. Od dawna do nich wzdychałam a po głowie chodziła mi jedna myśl. Muszę je mieć, ale nie za tą cenę.

      Usuń
  2. nie gorszy. a zdecydowanie tańszy jednak. no i wyjątkowy, bo twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że tak myślisz. Dziękuję za miłe odwiedziny. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jezuniu jak ten Twój salon scandi !!!!! Rewelacyjny !!!! A świecznik bomba !!!!! sama za takimi wzdycham a tu proszę, jejku tylko jak Ty to zrobiłaś , myślałam , że pokażesz krok po kroku a tu muszę sama główkować . Jejku jakie zaślepki, teraz spać nie będę mogła !!! Ale muszę jeszcze napatrzeć się na całość bo robi wrażenie, chyba mnie tu dawno nie było !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Myślałam, że krok po kroku nie będzie konieczne. A tu juz 3 osoby o to pytają :-) Napisałam zaślepki mając na myśli złączki. Już poorawiłam.

      Usuń
  4. Świetne są!!! Brawo!:) I wspaniale prezentują się w Twoim salonie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :-)Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świeczniki są śliczne :) I wcale tak drogo nie wyszło. Chociaż muszę przyznać, że do mojego salonu by nie pasowały, to już kombinuję, jakby taki podobny zrobić, żeby pasował ;) Swoją drogą Twój salon jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z twojej opinii. Dziękuję.

      Usuń
  6. Zdolna i kreatywna z Ciebie kobietka :) Świeczniki są super i pasują do Twojego pięknego salonu :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOOW! Świetny pomysł! Wyszło to naprawdę profesjonalnie :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images