PRAWDA, CZY FAŁSZ ? / TRUE, OR FALSE ?

sobota, sierpnia 06, 2016

Czy to prawda, że...

... blogerka zawsze ma tak czysto w domu ? 
... pije kawę w design'erskiej oprawie, a do  jej wypicia potrzebuje tej tacki, podkładki i pięknej       filiżanki ?
... tarabani się z tym wszystkim do łóżka?
... wokół  jest tak poukładane ?
... wszytko jest takie funkcjonalne  i potrzebne ?
... tak mi się chce ?


Oczywiście, że nie zawsze mam tak wychuchane, przecież tu mieszkam.
Oczywiście, że nie zawsze w ten sposób szykuję się do wypicia kawy, ale często :-) bo lubię i tyle.
Oczywiście, że tarabanię się z tym wszystkim tu i tam, to mi sprawia radość.
Oczywiście, że lubię mieć wokół wszystko poukładane. Ale spójrzmy prawdzie w oczy, zwykle mam wokół pełno zabawek, okruchy na podłodze, niedojedzony wafelek, który Erin  położy gdzie bądź ...
Oczywiście, że to wszystko jest mi potrzebne :-)
Oczywiście, że mi się tak chce. Taka jest moja pasja. Taka jestem ja. Taki jest mój dom.

_____________________________________________________________________

Is it true, that ...

... a blogger always has her house cleaned ?
... she drinks an arranged coffee  and needs the tray, the pad and a beautiful cup ?
... she scrambles all these things to bed ?
... everything stands on its place?
.... everything is so functional and necessary ?
... she just wants that ?

Of course my flat isn't always so coddled, I live here.
Of course, not always I drink my coffee in such a designed way, but offten. I like it.
Of course I scramble all these things here and there, it makes me happy.
Of course I like having everythigg arranged, but let's face it, usually I have toys arround, crumbs on the floor, half-eaten Erin's wafer put anywhere ...
Of course that's what I need.
Of course, that is my passion, that's me, this is my home.











podkładka z filcowych kulek  -  SUKHI
pufa - DECOWIANKA
taca - So Very Me and Home
doniczka - PECHLAT DESIGN


ZOBACZ RÓWNIEŻ

4 komentarzy

  1. Z tym 'czy blogerki zawsze maja tak czysto w domu' - zawsze mnie to bawi - gdy sprzątam do zdjęć :) :D Ale zawsze z nadzieją patrzę na zdjęcia i liczę na to, że kiedyś chociaż w połowie będzie tak pięknie jak na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taca świetna! Uwielbiam skórzane paski, a w tym wydaniu wyglądają genialnie! Chyba sama coś takiego stworzę, bo lubię sama wędrować z kubkiem i innymi drobiazgami między sypialnią, a salonem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale zanim wezmę aparat w dłoń - krzątam się po domu i porządkuję :)
    Piękne kadry!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladnie u Ciebie..wnetrze ozdabiasz przyjaznymi detalami,a jesli chodzi o codzienny balagan(ten jest w kazdym domu),to on na szczescie wspomaga a moze nawet nakazuje byc tworczym i wowczas ....aa moze to postawie tym razem tutaj no i prosze juz sie dzieje oj duzo sie dzieje.To bardzo dobra fizykoterapia i kreatywnosc sie wzmaga i WLASNIE O TO CHODZI.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)