KOBIETA POTRAFI

poniedziałek, sierpnia 08, 2016

Kobieta potrafi .... wiele:

 być wielofunkcyjnym robotem
 wykonywać wiele czynności na raz
umiejętnie dysponować czasem
majsterkować
być twórcza we wszystkim co robi
 realizować pomysły
spełniać własne marzenia
  być niezastąpiona 

          i.......

pomalować podłogę na biało.

________________________________________________________________________

A woman can ....... a lot:
be a multifunctional robot
perform multiple tasks at once
use time skillfully
tinker
be creative in everything she does
realise her ideas
fulfill her own dreams
be irreplaceable

and .....

paint the floor white.








ZOBACZ RÓWNIEŻ

20 komentarzy

  1. Ja zdecydowałam się u siebie na podłogę prawie że czarną.... i nie żałuję bo wyglada rewelacyjnie :)
    Twoja biała podłoga to coś pięknego!
    Masz rację - kobieta potrafi! :)
    Miłego wieczoru :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak. Kobieta to najbardziej kreatywne stworzenie, a wszystko dlatego, że jej się po prostu chce.

      Usuń
  2. To prawda że kobieta jest niezastąpiona i bardzo dobrze zorganizowana.Twoja twórczość mnie zachwyca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałaś mi skrzydeł o power'a. Dziękuję.

      Usuń
  3. Piękna sypialnia..i te plusy 😉...amazing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak myślisz. Dziękuję.

      Usuń
  4. Brawo Ty :) Jest pięęęęęknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ja :-) Zainspirowałaś mnie kiedy malowałaś na biało swoją podłogę.

      Usuń
  5. Gratuluję:)) wygląda pięknie! Masz cudowną sypialnię, niesamowicie stylową, z pazurem, baaardzo mi się podoba:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie osobiście takie połączenia totalnie urzekają. Sprawiają, że wnętrza stają się niebanalne, a zarazem bardzo elegankie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo. Ale efekt jest wspaniały. Dziękuję

      Usuń
  8. Zgadzam się z Tym co napisałaś :)) A podłoga prezentuje się super :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że powstanie więcej podobnych wpisów. Są bardzo inspirujące!
    Po więcej inspiracji zapraszam do nas: https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images