GDY TRUDNO SIĘ ZDECYDOWAĆ../ WHEN IT'S DIFFICULT TO DECIDE ..

niedziela, sierpnia 21, 2016


To już rok jak zastanawiam się nad wyborem lampy do pokoju. 
Podoba mi się ich przynajmniej kilka, a że nie mogę się zdecydować to tak już rok sobie zleciał.

Tymczasowym rozwiązaniem, do momentu aż dokonam wyboru i kliknę na KUP TERAZ
jest HALF DIY  lampa, do ozdobienia której wykorzystałam drewniane koraliki i piórka.
Uroczo wygląda na tle czarnej ściany. 

_______________________________

It's been a year as I wonder which lamp I wanna buy.
 At least, I like a few of them and  still can't make a choice.  A year has flown by.

A temporary solution, until I take decision and click "BUY NOW" is Half  DIY lamp.
 I used wooden beads and feathers to decorate it.
It looks lovely on the black wall background.










ZOBACZ RÓWNIEŻ

15 komentarzy

  1. Pomysłowa i zdolna kobieta z ciebie :)
    Ja natomiast szukam lampy podłogowej.Błądzę po stronach .
    ps. fajne grafiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję. Pomysłow mam mnóstwo tylko czasu jak na lekarstwo. A lamp jest taki wybór, że trudno się zdecydować.

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuję. Pomysłow mam mnóstwo tylko czasu jak na lekarstwo. A lamp jest taki wybór, że trudno się zdecydować.

      Usuń
  2. Świetne połączenie! Drewniane korale piękne się prezentują na tle czerni i bieli. Wielkie brawa za pomysł :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta lampa :) Niby glamour, a jednak piórka i drewniane koraliki dodają jej niepowtarzalności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Glamour to była kiedyś ale nie zdjęcia przed dla porównania. To tylko przejściówka ale te koraliki... są urocze

      Usuń
  4. Śliczna! I świetne połączenie materiałów :) A z tym decydowaniem się mam dokłądnie tak samo :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak masz ? Ciągle mam z tym problem powiem ci. Czasem rozchodzi mi się o 1cm. Kiedy dla innych to bez znaczenia.

      Usuń
  5. Piękna lampa! I zupełnie niepowtarzalna:) Wybór lamp to jeden z najtrudniejszych dla mnie. W salonie przez pół roku mieliśmy gołe żarówki bo nic mi nie pasowało;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super lampa. Chociaż u mnie panuje zupełnie inny styl, bardzo lubię patrzeć na Twoje wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest niesamowity :) A powiedz proszę, gdzie kupiłaś te kulki drewniane? szukam takich już dłuższy czas :)a jaki jest ich wymiar?czy są dostępne jeszcze większe ?Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dostępne są najróżniejsze rozmiary. Kupiłam na allegro.

      Usuń
  8. Taki "zaklinacz snów", bardzo stylowy dodatek, świetna ta lampa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images