POZNAJCIE PECHLAT DESIGN / MEET PECHLAT DESIGN

czwartek, lipca 14, 2016

Michał i Radka z Pechlat Design to cudowne małżeństwo, które charakteryzuje pasja do pięknych rzeczy i  krajobrazu. Obydwoje są pozytywnie nastawieni do życia i ludzi i zarażają optymizmem. Wychodzą z założenia, że harmonijne relacje w rodzinie  mają fundamentalne znaczenie w każdej dziedzinie życia,  dlatego też wzajemnie się wspierają i z powodzeniem realizują swoje twórcze pomysły. Poznałam ich na instagramie i koniecznie chciałam was zapoznać z ich ofertą. 

____________________________________________________________________________

Michael and Radka from Pechlat Design is a wonderful couple who has a passion for beautiful things and the landscape. Both are positive about life and people, and infect with optimism. They believe that harmonious family relationships are of fundamental importance in every area of life, and therefore support each other and successfully realise their creative ideas. I met them on Instagram and necessarily want you to view their offer.



Bardzo zachwyciły mnie dekoracyjne i praktyczne wiadra na drewno w stylu skandynawskim. Cudowne i proste w formie weszły na 1 pozycję na mojej wish liście, tym bardziej, że można je wykorzystać również do innych celów, np jako stolik , pojemnik na koce, ręczniki, żywność itp, donicę, i jak tylko wyobraźnia was poniesie. Utrzymane w kolorach bieli i czerni pasują do każdego wnętrza. Ogromnie mi się podobają.

_______________________________________________________________________________

I got impressed with  these decorative and practical  firewood buckets in scandinavian style. Wonderful and simple in form came at  1st position  on my wish list, the more that  they can be used for other purposes, such as,  a table, a container for blankets, towels, food, etc., flower pot, and whatever comes to your imagination. Black and white coloured buckets match any interior. I love them.





 Zachwyciły mnie również ich doniczki na kwiaty utrzymane w tym samym stylu oraz cudowne stojaki na drewno. Razem z wiadrami stanowią zgrany duet i tworzą bardzo udany i niekrzykliwy komplet.

________________________________________________________________________________

I am also impressed with  their flower pots decorated in the same style and the wonderful firewood stands. Together with buckets, they are a harmonious duet and create a very successful   and calm set.







Zapraszam was również na ich konto na instagramie, gdzie na bieżąco możecie śledzić inspiracje.
MICHAŁ - @pechlatdesign
RADKA - @stylish.photos.r


Ten post nie jest sponsorowany i nie został napisany na zlecenie. Powstał z sympatii do inspirujących ludzi i zachwytu dla ich pasji i użytkowego designu. Opublikowane zdjęcia są własnością Pechlat Design.

_____________________________________________________________________________

I invite you to visit ther IG account, where you can follow up to date inspirations.
MICHAEL - - @pechlatdesign 
RADKA - @stylish.photos.r

 This post is not sponsored and was not written on order.  It was written with my sympathy to inspiring people and admiration for their passion and useful design. All published photos are the property of Pechlat Design.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

12 komentarzy

  1. Widziałam ich zdjęcia na insta. Gratuluje wygrania doniczki.
    faktycznie tworzą nieprzeciętne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosia za gratulacje. Rzeczywiście, to, że udało mi się wygrać właśnie u nich cieszy mnie niezmiernie.

      Usuń
  2. W moim stylu :) Jestem zachwycona ich twórczością. Wszystko mi się podoba!
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, dlatego wzdycham i podziwiam. Przy okazji dziękuję za klosz. Jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  3. Wow, świetne są te stojaki na drewno, zrobiły na mnie ogromne wrażenie :) Wiaderka swoją drogą również super, można je wykorzystać w przeróżny sposób - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że pokochacie ich pomysły tak jak ja. Cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Zachwycające rzeczy! Nie mogę oderwać wzroku! :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Nie idzie tego nie pokochać. Cudeńka. Tobie również miłego dnia. Kisses.

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają ich prace :) Tworzą cudowne rzeczy. Można się zakochać w nich od pierwszego wejrzenia :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemnik w choinki z drewnem... cudo:)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  7. EXTRA.
    Piękne i użytkowe!
    Lubię takie zestawienia.
    Nie tylko poręczne i przydatne ale i modne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stojaki na drewno są bajeczne! Chętnie widziałabym coś takiego u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)