WŁASNY KOD KRESKOWY \ YOUR OWN BAR CODE

poniedziałek, czerwca 27, 2016


Nasza tożsamość od zawsze zapisana jest w  liczbach: data urodzenia, pesel, nip, nr dowodu osobistego, itd.
Pomyślałam zatem o  własnym kodzie kreskowym.
_______________________________________________

Our identity is always written in  numbers: date of birth, SSN, NIN, ID, etc.
Therefore, I thought about my own bar code.









Zaprojektowałam też plakat do pokoju dziecięcego.
Nasz kod kreskowy zawiera w kolejności datę urodzenia Erin, godzinę narodzin i wagę oraz punkty w skali apgar. Cyfra 1 rozpoczynająca kod oznacza pierwsze dziecko.

____________________________________________________

I also designed a poster for a child's room.
Our bar code contains in order: Erin's date of birth, hour of birth, weight and Apgar score points.
Number 1 at the very beginning indicates the first child.









ZOBACZ RÓWNIEŻ

16 komentarzy

  1. Fajne dodatki i świetna sypialnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z kodem kreskowym :) Poduszka cudnie wpasowała się w klimaty sypialni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł !!!!!
    Worki a poduszka to już obłędna , gratuluję pomysłu , jestem pod wrażeniem !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mi miło. Dziękuję za twój komentarz.

      Usuń
  4. Genialny pomysł, też chce taką poduszkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega pomysł! Dodatki z kodem kreskowym są bardzo modne, a Ty jeszcze go spersonalizowałaś :),świetne.
    Ślę uściski, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę i już mi się podoba :) Fajnie wygląda! A pokoik to marzenia każdej dziewczynki. Przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Może z innej beczki, ale sama jestem zaskoczona jak bardzo podba mi się wasz salon i sypialnia z czarną ścianą. Nadaje mieszkaniu niesamowity urok.
    No a kody kreskowe - genialny pomysł - masz talent dziewczyno i wyobraźnię..pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Modny print, który u Ciebie super się prezentuje :) Bardzo podoba mi się Twoja sypialnia :).
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chciałam mieć wytatuowany kod kreskowy. HA takie pomysł miałam. Potem dowiedziałam się że jakiś koleś miał taki tatuaż na karku.. hm więc zmieniłam zdanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images