CZERŃ I BIEL, ZGRANY DUET - BLACK AND WHITE, HARMONIOUS DUET

sobota, maja 14, 2016

Czerń i biel zawsze neutralne. 
Baza dla wszystkiego i dla niczego. 
Zarówno w samotności jak i w duecie  sprawdzi się w każdym wnętrzu. 

Moja sypialnia w bieli i czerni.
W miodowym nastroju przesyłam pozdrowienia.

________________________________________

Black and white are always neutral.
Background for everything and nothing.
 Black and white fit in any interior, both separately and in duet.

My bedroom in black and white.
Greetings in honey mood. 













ZOBACZ RÓWNIEŻ

25 komentarzy

  1. Rewelacyjne zestawienie, pięknie u Ciebie
    przesyłam pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Cieszę się z Twoich odwiedzin i pozostawionego komentarza. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękna, niesamowicie mi się podoba iw moich ulubionych kolorach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i oryginalne lampki nocne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają. Wiadomo kto je zrobił ;-)

      Usuń
  4. Elegancka :) i ten zagłówek zachwyca!
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależało mi aby nie był kontrastowy względem ściany. Chociaż tak naprawdę to on był pierwszy a później przyszedł pomysł na kolor ściany. Dziekuję Marta i też przesyłam uściski.

      Usuń
  5. Czarna ściana jest wspaniałym tłem zdjęciowym :)
    Pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko zdjęciowym. Ogólnie jest świetnym tłem. Kiedyś czarna ściana budziła we mnie strach. Ale jestem mega zadowolona. Dziękuję za Twoją wizytę i komentarz. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Pekinie urządzone wnętrze - wszystko idealnie się ze sobą komponuje, współgra, świetnie dobrane dodatki - ekstra klimat!! Dla mnie czerń i biel to połączenie, które we wnętrzach tworzy świetną bazę - później za pomocą paru elementów, dodatków, kolorów, akcentów- można zmieniać dane pomieszczenie w zależności od upodobania. Wersja "czysta" black and white dla mnie osobiście <3!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i osobisty komentarz. Twoja wizyta sprawiła mi radość. Pozdrawiam również.

      Usuń
  7. Podoba mi się czarny zagłówek oraz pojemnik na miód. Gdzie kupiłaś?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłówek już dawno dawno i nie pamiętam gdzie, w każdym razie przez internet a pojemnik na miód niedawno w netto. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jest pięknie , czerń-biel i harmonia, cud i miód :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś i zostawiłaś komentarz. Ściskam :-)

      Usuń
  9. Masz efektowną i stylową sypialnię. Cudowny zagłówek :). Też lubię duet black&white.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się spełnić własne oczekiwania. Wszystko jest dokładnie tak jak chciałam. Dziękuję za miły komentarz i odwiedzinki. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie klasyczne połączenia, jak czerń i biel czy czerwień i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
  11. A mnie urzekły poduszki :) Mogę wiedzieć, skąd je masz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :-) To zależy o które poduszki pytasz. Pościel jest z ikea. Poduszki średnie szyłam sama a środkowa jest z pepco. Pozdrawiam serdecznie. Miłego dnia.

      Usuń
  12. Uwielbiam czarne ściany, idealne połączenie stworzyłaś, aż mi się chce czarnej sypialni ale póki co przymierzam sie do jednej czarnej /kolejnej/ sciany w pracowni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)