MIESZKAM NATURALNIE - ŚWIECZNIK / candlestick

niedziela, kwietnia 24, 2016

Mój faworyt.  
Nastrajacz.
Dekorator.
Uprzyjemniacz.
Rozświetlacz.
Kolejny produkt  z cyklu "MIESZKAM NATURALNIE", o którym wspominałam  TUTAJ.

Dlaczego musiałam na niego tak długo czekać, choć w głowie był od dawien dawna ?
Prosta przyczyna - brak czasu.
W końcu wykonałam, w końcu się nim cieszę i w końcu mogę wam go pokazać.

ŚWIECZNIK NA PLASTRZE DREWNA. 
_____________________________________________________________________
My favorite.
Happy mood maker.
Decorator.
Pleasant moments maker. 
Highlighter.

Another product from the cycle " I live with nature",  which I mentioned HERE.
Why did I wait so long, although it's been in my mind since time immemorial? 
Simple reason -lack of time.
Finally I made it, I enjoy it and  I can finally show  it to you.

CANDLESTICK ON WOODEN SLICE.











 świecznik na plastrze drewna/candlestick od wooden slice - So Very Me and Home

ZOBACZ RÓWNIEŻ

25 komentarzy

  1. Taka natura i mi bardzo odpowiada :) Piękną kompozycję stworzyłaś!
    Miłej niedzieli, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze wywołujesz uśmiech na mojej twarzy. Wzajemnie Marta, tobie również miłej.

      Usuń
  2. Tak proste i piękne rozwiązanie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Taki naturalny...piękny świecznik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny. I naturalny. Strasznie się nim ciesze. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Wchodzę i widzę świecznik którym się zachwycałam dzisiaj na Insta! :-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie go tam puściłam. Cieszę się, że zajrzałaś i polubiłaś. Tu i tam.

      Usuń
  5. Jak dla mnie ekstra!! Lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Baaaardzo mi miło, że pomysł się spodobał. Wieczorem klimat jest obłędny.

      Usuń
  6. Proste i naturalne pomysły zawsze są najlepsze:-) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Pozdrawiam i dziękuję za miłe odwiedziny.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Obecnie mój faworyt i bardzo się nim cieszę. Dziękuję.

      Usuń
  8. Piękny, natura i styl w jednym.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze się tobie spodobał. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Uwielbiam naturalne i proste dekoracje :) Twój świecznik bardzo mi się podoba.
    Pięknie się u Ciebie prezentuje.
    Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś. Też kocham naturę. Tobie również miłego wypoczynku.

      Usuń
  10. Wygląda świetnie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę przepięknie :) Zarówno w świetle, jak i w nocy. Mam pytanie jedno - jak czyścić podstawkę z wosku? Bo to drewno, więc może być problematyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że sama się nad tym zastanawiałam jak to będzie z tym woskiem? Ale praktycznie cały wosk odchodzi po podważeniu, resztki traktuję delikatnym papierem ściernym. Ja mam akurat papier do drewna 240. Śladów zero. Co mnie bardzo cieszy bo chciałabym aby świecznik posłużył mi aż do znudzenia. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Mimo iż wygląda ciekawie to nie jest z pewnością mój styl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki i pozostawiony komentarz. 😄

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images