Z CYKLU MÓWISZ I MASZ - MINI TIPI

niedziela, marca 13, 2016

Zanim zabiorę się za tipi rzeczywistych rozmiarów, a zabieram się do tego od dawien dawna, stworzyłam wersję mini, która posłuży mojej córce do zabawy.  Nie muszę zapewne pisać, że uśmiech dziecka bezcenny a po skończonej zabawie tipi stanowi śliczną dekoracją pokoju.
 Przy tej okazji mogłam się sprawdzić przed uszyciem większego namiotu. Test samej siebie wyszedł pozytywnie, nie ma na co czekać, trzeba się zabrać za tipi dla Erin.









Poza tym mam ogłoszenie: KUPIĘ TROCHĘ CZASU. CENA NIE GRA ROLI :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

12 komentarzy

  1. Ja też będę szyĆ tipi dla moich chłopaków! To must have dla dzieci - taka nowa wersja naszych 'baz' z dzieciństwa robionych z krzeseł i koców ;)
    Twoja wersja mini jest zachwycająca - idę jeszcze raz oglądać detale ;)
    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję. Pamiętam nasze bazy, a jak. Koc na stół, pod kocem baza i było cudownie. A jak uszyjesz tipi dla swoich pociech to nie zapomnij pokazać. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieć taką mamę...to SKARB! Cały zestaw wygląda uroczo :)
    Miłego wieczoru, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę :-) że skarb. Jak się Erinka urodziła napisałam w jej albumie, że obiecuję być najlepszą mamą na świecie. Staram się.
      Pozdrowionka.

      Usuń
  4. Ja odwrotnie, uszyłam dla synka do pokoju a córce do jej domku zebrać się nie moge, ot co ale zmotywowałaś mnie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj, nie oszczędzaj sił. Pozdrawiam również. Dzięki za odwiedzinki.

      Usuń
  5. Tipi jest cudne! Kochana, może jakieś DIY? :-D
    PS. Twoja córcia ma na imię Erin? Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moja córcia to Erin, kochana myszka. Nie wyobrażam sobie życia bez niej. Tipi DIY jest już wiele w necie, więc....
      Cieszę się z Twoich odwiedzin :-) :-)

      Usuń
  6. Piękne te Tipi dla myszki i już nie mogę się doczekać tego dla Erin :) zdolna mama z Ciebie... Pozdrawiam , a co do wolnego czasu, wiesz ciężko będzie z jego kupnem bo to bardzo pożądany towar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam :-) Dzięki za milutkie odwiedziny.

      Usuń
  7. ....a jesli juz,wiec informuje ,ze dorosli tez Tpi kochaja, ja bardzo lubie miec elfa,tipi czy jakiegokolwiek "ludzika".dekoracje z nimi sa bardzo cieple i wciaz pobudzaja wyobraznie,nawet doroslych....wiec Twoja praca podoba sie nie tylko coreczce "innym " rowniez,sa takie milutkie,a i szczegolnie starannie wykonane.Bardzo ladnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images