WIOSNA NA PLASTRZE DREWNA

niedziela, lutego 14, 2016

Dzisiaj krótko i zwięźle.

 Nie mogłam się jednak powstrzymać by pokazać wam jaki cudny prezent dostałam na wiosnę od Noemi. Ta wspaniała osoba o ciepłym wnętrzu wie, jak kocham styl skandynawski i naturalne dodatki. Kiedy otrzymałam od niej ten prezent, oniemiałam z zachwytu.

Obie przeganiamy już zimę z naszych wnętrz. Tęsknota za wiosną rodzi w nas nowe pomysły i projekty - o jednym z nich dowiecie się w kolejnym poście.

Gdybyście chcieli coś podobnego, w waszym wymarzonym stylu, Noemi na pewno przygotuje dla was nietuzinkową dekorację. Strasznie się z niej cieszę. Przy tej okazji serdecznie dziękuję Noemi za tak miły gest.

Miłej niedzieli kochani :-)







ZOBACZ RÓWNIEŻ

4 komentarzy

  1. Zawitałam do Was prawdziwa wiosna :))) Byle szybciej była też oknem! Przy okazji ma prośbę-wpadnij do mnie- może zechcesz pomóc nam rozwinąć skrzydła ;) Reszta szczególików w ostatnim poście :))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mam juz coraz więcej wiosennych akcentów w domu. Zajrzę do Ciebie na pewno :-)

      Usuń
  2. Taką wiosnę i ja uwielbiam :)
    Musi byś naturalna i zielona!
    Cieplutko pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby do wiosny. W mojej głowie pełno pomysłów.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images