MIESZKAM NATURALNIE - PATERA Z PLASTRÓW DREWNA

środa, lutego 17, 2016

Witajcie :-)

Wspominałam, że wraz z wiosną w mojej głowie zrodziło się wiele pomysłów wnętrzarskich.
Nie jest łatwo je wszystkie zrealizować kiedy brakuje czasu.

Podjęłam współpracę ze wspaniałą osobą, o której już Wam kilka razy wspominałam -   Noemi
To taka moja wnętrzarska bratnia duszyczka. Chociaż mamy zamiłowanie do całkiem odmiennych stylów to jedno w tej kwestii nas silnie łączy - pasja do urządzania wnętrz. Noemi kocha styl glamour a ja skandynawski i loft. Obie mamy bzika na punkcie dekorowania własnej przestrzeni, i to na tyle dużego , że jesteśmy w stanie na 5 minut przed wyjściem z domu przestawić jakiś element.
Często śmiejemy się z tego, że chyba nikt nie wpada w taką euforię na widok pięknych dekoracji jak my, że nikt tak głośno nie wyraża w sklepie zachwytu, nie komentuje, nie zestawia ze sobą przedmiotów tworząc widowisko w sklepie. Jedna drugą nakręca, informuje o nowościach tu i tam, wspiera i podziwia.

 To wszystko zaprowadziło nas do wspólnego projektu, któremu nadałyśmy nazwę 
MIESZKAM NATURALNIE

Projekt ten otwiera cykl postów poświęconych aranżacji wnętrz z wykorzystaniem naturalnych elementów. Zrodził się pomysł na  paterę (tudzież ekspozytor i organizer) zrobioną z plastrów drewna i wałka do ciasta, ot taka kombinacja przyszła mi do głowy. Patery mogą być wielopoziomowe i różnej wysokości. wykorzystane jak tylko dusza zapragnie, do kupienia w sklepie u Noemi Tutaj
Pierwsza, którą zmontowałam zagościła w moim domu i jest przede wszystkim ekspozytorem dekoracji - teraz zaaranżowana wiosennie. Na tą chwilę moja ulubiona perełka w pokoju. A wam przypadła do gustu ?







    Przygotowałam dla was kilka innych pomysłów na wykorzystanie patery. 
Możliwości są praktycznie niewyczerpane, wyobraźnia sama podsuwa pomysły.


ORGANIZER NA BIURKO - TU W POKOJU DZIECKA







ORGANIZER KRAWIECKI





ORGANIZER NA KOSMETYKI



EKSPOZYTOR KULINARNY / EKSPOZYTOR PYSZNOŚCI









ZOBACZ RÓWNIEŻ

22 komentarzy

  1. Genialny pomysł - mnie najbarzdiej spodobała sie wersja z kosmetykami w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna, piękna i bardzo funkcjonalna :) Podziwiam i czekam na więcej projektów z tej serii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznaję szczerze- poszalałaś z aranżacjami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak. Moja wyobraźnia podsunęła mi ich jeszcze kilka ale jakiż długi byłby ten post wtedy. ☺

      Usuń
  4. Świetna, już od dawna "chodziła" za mną taka patera, miałam zrobić ale jakoś ciągle brakowało czasu. Twoje aranżacje zmotywowały mnie na tyle, że myślę, że czas jednak się znajdzie.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie. Ja tez miałam to długo w zamyśle zanim rzeczywiście sie do tego zabrałam.

      Usuń
  5. Super patera i jej zastosowania☺ prześliczne inspiracje☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło, że nie tylko mi się to podoba.

      Usuń
  6. Piękne propozycje dekoracji:)
    Faktycznie, taka patera daje wiele możliwości aranżacyjnych.
    Podoba mi się u Ciebie.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny pomysł z tą paterą i wszechstronność jej zastosowania jest zaskakująca. Pozdrawiam ciepło :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że to doceniasz :-) A jeszcze fajniej, że to napisałaś. Pozdrawiam również.

      Usuń
  8. Już od jakiegos czasu przyglądam się takim drewnianym tworom, ale jakoś nigdy nie miałam okazji zrobić. W formie pater widzę pierwszy raz, ale pomysł prezentuje się rewelacyjnie!

    Jako że bardzo cenię sobie Pani gust jako dekoratorki wnętrz, byłoby mi bardzo miło gdyby odwiedziła Pani w wolnej chwili moją stronę i oceniła moją twórczość:) Pozdrawiam cieplutko, Suzi
    merelysusan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam i oceniłam :-) Dziękuję za milutkie odwiedzinki.

      Usuń
  9. Piękna dekoracja, dopiero po jakimś czasie zauważyłam, że plastry trzymają się na wałku! Oryginalnie. Podoba mi się również tapeta w Pani salonie :)

    http://6mkwadrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pomysł mnie naszedł kiedy rozkleił się mój wałek i wypadła rączka. Wykorzystałam do zrobienia patery i jest. Hi Hi

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł! najbardziej podoba mi się w wersji ekspozytora pyszności! bardzo elegancko to wygląda! U mnie w tym roku na Wielkanoc również jest dużo naturalnych elementów. Ja właśnie zakupiłam paterę 3 piętrową drewnianą miała być na kosmetyki ale teraz to już służy jako dekoracja z gniazdkami i kurkami :D
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam Cię również do mnie na bloga!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zajrzę do Ciebie :-) Dziękuję i ściskam.

      Usuń
  11. Taka patera to rewelacja, cudowne dopełnienie wnętrza! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images