GRAFIKA DLA WAS

piątek, lutego 12, 2016

Ostatni post, w którym zaprezentowałam wam moją łazienkę cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Liczne maile z zapytaniami wskazują, że łazienka bardzo się Wam podoba, co mnie ogromnie cieszy. Dziękuję wszystkim za miłe słowa.

Wielu z was polubiło zaprojektowany przez mnie plakat w łazience. Ponieważ już kilka osób pytało o niego, postanowiłam udostępnić go dla Was w dwóch formatach A3 i A4 oraz z dwoma różnymi czcionkami. Jest mi ogromnie miło, że tak Wam się spodobał.


FORMAT A3


FORMAT  A4
 FORMAT  A3
 FORMAT  A4
Jeśli upubliczniasz moją grafikę (np. na blogu) wspomnij proszę o mnie wstawiając poniższy banner, będzie mi miło :-)  Nie wykorzystuj jej komercyjnie.




Jeszcze raz dziękuję wszystkim za ciepłe słowa.  W moim domu zaczyna pachnieć wiosną, choć na zewnątrz silny mróz. Miłego weekendu :-)


ZOBACZ RÓWNIEŻ

10 komentarzy

  1. Fajne grafiki :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w gronie zachwyconych .I to nie tylko grafiką .Już ją przygarnęłam , co zapoczątkuje lifting mojej łazienki .
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Niech cieszy twoje oczy.Chętnie zobaczę twoją łazienkę po liftingu.

      Usuń
  3. Świetne!
    Ściskam serdecznie, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ladna! te kropelki mi sie podoboja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Cieszę się z Twojej wizyty.

      Usuń
  5. Oglądam a jakże, wracam także do tych poprzednich, wciąż zobaczyć można drobny detal, który znów ożywa....lubię gdy dom,to nie tylko ustawione tu i tam meble... w jego środku ma być przytulnie a drobne dekoracje powoduja,że całość nabiera smaku. W najmniejszym szczególiku jeśli jest harmonia dom staje się miejscem , gdzie wraca się chętnie.I ktoś gdzieś tam...pomyśli, ach zaglądnę żnów co ciekawego u Ciebie.Wnetrze Twojego mieszkanka tak bardzo nastrója spokojem taką subtelnością jaką ja bardzo lubię,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę z Twojej wizyty a twój komentarz bije mądrością życiową. Lubię kiedy czytelnicy do mnie wracają i śledzą zmiany w moim m. Zapraszam na stałe. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)