ŁAZIENKA W STYLU SKANDYNAWSKIM

sobota, lutego 06, 2016

Tutaj uciekam wyciszyć się, zrelaksować, wypocząć, wygrzać i zrobić domowe mini spa.

Wpadam też tutaj wstawić pranie, zanieść czyste ręczniki, odkurzyć, opróżnić kosz na śmieci i ogólnie zadbać o czystość tego miejsca :-)

Zdarza mi się tutaj także śpiewać i słuchać muzyki a także surfować  w  necie w trakcie kąpieli bo np. to jedyna chwila kiedy mogę na to i tamto zerknąć, choć wówczas boję się żeby mi telefon nie wpadł do wody. Ale co tam.

Kocham to miejsce bo jest dokładnie takie jak chciałam, jakie sama zaprojektowałam, w stylu który kocham i dobrze się tutaj czuję. Mogę powiedzieć, że wszystko mi tu wyszło, niczego tutaj nie żałuję i niczego też bym nie poprawiła. 

Każdą rzecz tutaj wybierałam i zakupiłam sama. Osobiście wnosiłam paczki z płytkami i myślałam, że padnę ze zmęczenia. Cierpliwie znosiłam remont i kolejne związane z nim wydatki.

Dzisiaj mogę wam zaprezentować mój pomysł na małą łazienkę w stylu skandynawskim.

Biała mozaika w połączeniu z gresem drewnopodobnym sprawiła, że łazienka choć niewielka wydaje się większa niż przed remontem. Chociaż metraż zabrała zabudowa toalety oraz szafka z umywalką, można się tutaj czuć swobodnie.

Dużą przyjemność sprawił mi oczywiście dobór dodatków. Świeczniki zostały zrobione ze zwiniętej kory, wspaniale pasują do płytek i podkreślają skandynawski charakter łazienki. Zaprojektowałam też plakat, który nie tylko stanowi  ciekawą dekorację, ale też wywołuje uśmiech na twarzy swoim przesłaniem "Wash your dirty thoughts away" czyli " Wymyj swoje brudne myśli" - idealne do tego miejsca.
















ZOBACZ RÓWNIEŻ

43 komentarzy

  1. Jest piękna! Marzę o takiej! :) No, podobnej... ;)))))
    Pozdrawiam!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo podobają mi się te płytki "drewniane", robią klimat :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Edyta. Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Klimatyczna i taka spójna :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wnętrze. Wydaje się być bardzo relaksacyjnym miejscem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście można się tutaj zrelaksować. Dziękuję za wizytę i miły komentarz.

      Usuń
  6. Płytki a'la drewno są świetne, cudnie wyglądają też na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Fajnie, że wyraziłaś swoją opinię.

      Usuń
  7. Bardzo pięknie wyszło. Łazienka jest spokojna i zachęca do relaksu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Cieszę się, że Tobie też się podoba. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Śliczna...biel i drewno. też bym się w takiej wyciszyła :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj z chęcią wzięłabym kąpiel w takiej łazience:) A pomysł na świeczniki z kory jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna łazienka. Myślę, że bez problemu mogłabym się w niej zrelaksować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ta łazienka to spełniony priorytet ostatnich lat. Myśl o remoncie mnie przerażała, potrzeba było kilka przeróbek. Teraz już tylko relaks.

      Usuń
  11. Mała a jak przemyślana, brawo, wszystko jest co się przydaje w łazience i jest klimacik, ślicznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaaaaardzo mi miło. Twoja wizyta sprawiła mi radość pozdrawiam.

      Usuń
  12. Bomba! Wykreowałaś niesamowitą i piękną przestrzeń, a dodatki tylko ją dopełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :)
    Plakat chętnie bym ,, ukradła ,, .

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję. W takim razie przygotuję go do udostępnienia. Cieszę się z Twojej wizyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Nawet nie wiesz jak się cieszę :) Będę zaglądać regularnie .Zachwycasz pomysłami .

      Usuń
  15. Uwielbiam styl skandynawski i chyba nigdy mi się nie znudzi :) Łazienka wyszła pięknie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten styl ma w sobie to coś. Miło, że odwiedziłaś mój blog. Zapraszam na stałe.

      Usuń
  16. Cudna i z klimatem☺pozdrawiam i czekam na kolejny post☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie dzięki. Bardzo się cieszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy podobny układ łazienki i patrząc na Twoją, stwierdzam, że wymyśliłaś jak okiełznać naszą :-D Chociaż, chyba nie jesteś "szczęśliwą" posiadaczką ustrojstwa zwanego piecykiem gazowym... A w nim mój największy problem.. Ale naszczescie do remontu łazienki jeszcze, że hohooo ;-)
    Teraz priorytetem jest kuchnia.
    Z niecierpliwością wyczekuję na Twój post kuchenny ;-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przytulna i zachęcająca do długich kąpieli w wannie łazienka :) Widać, że w jej urządzenie włożyłaś wiele pracy. Pięknie :) Zachwyciły mnie świeczniki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Magda z My Sweet Dreaming Home

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna! Powiedz mi proszę, gdzie można znaleźć taki kosz jak zaprezentowałaś na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie i inne cuda kupisz u Noemi na allegro, nick jacek_noemi. Shabbychicbynoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna łazienka:) A te świeczniki z kory są niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie płytki zostały użyte w projekcie? Będę wdzięczna za nazwę i producenta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siena beige w obi tak to robi. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. dziękuję :)

      Usuń
  24. CUDOWNA ŁAZIENKA czy na ścianie są płytki czy panele? jaka firma? czeka mnie remot i z checią "ściągnę" takie płytki ... są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe odwiedziny. Na ścianie jest gres, siena beige, były dostępne w OBI.

      Usuń
  25. Podoba mi się kran, a ściślej strumień wody przypominający wodospad.
    Ja ostatnio uczyniłam swoją wodę w łazience bardziej ekologiczną tzn założyłam filtr prysznicowy - teraz kamień nie zanieczyszcza mi kranu oraz wanny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Filtr prysznicowy mówisz ? Nie wiedziałam w sumie, że coś takiego można założyć. Muszę o tym poczytać. Dzięki za info i miłą wizytę.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images