SZWEDZKI BUFET W SKANDYNAWSKIM WYDANIU

piątek, stycznia 01, 2016

Wczoraj miałam miłe rodzinne spotkanie. Pogaduchy, dobre jedzonko, przyjemna muzyka. 
Najmilsze i najważniejsze w tym wszystkim było to, że spotkanie tworzyły 4 pokolenia: moi kochani rodzice, moje drogie rodzeństwo, nasze dzieci i nawet malutkie prawnuczątko moich rodziców.

Kocham te nasze rodzinne spotkania. Kocham moją rodzinę. Nie wyobrażam sobie życia bez jednej choćby osoby  z tej grupy.

Biesiadnego stołu nie posiadam, chociaż marzy mi się choćby taki jadalniany stolik na 4 osoby. To już by było coś co by mnie zadowoliło. Wymaga to jednak pewnych przeróbek, na które póki co nie mam ochoty. Po prostu na jakiś czas mam dosyć remontów. 

Szybkim i prostym rozwiązaniem, które bardzo się sprawdza jest szwedzki bufet. Wszystko w jednym miejscu, każdy nakłada sobie co chce, kiedy chce i ile chce. Dzisiaj chciałam wam pokazać szwedzki bufet w skandynawskim stylu  muśnięty zimą.

Nie udało mi się zrobić zdjęć stołu z potrawami, bo wyrobiłam się dosłownie na styk. W ostatniej chwili zdążyłam się przebrać. Udało mi się na szybko zrobić  tylko kilka ujęć, tuż przed podaniem do stołu.













Na zdjęciach  z bufetu możecie dostrzec grafikę pobraną z Deco-Szuflada.


ZOBACZ RÓWNIEŻ

16 komentarzy

  1. Cudownie nakryty stół i widzę talerze z Ikea, też takie posiadam;) niby proste a tak świetnie się prezentują. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Talerze rzeczywiście z Ikea, chociaż kupione 6 lat temu. Teraz planuję białą zastawę Ikea. Proste talerze są idealną bazą dla reszty. Też Cię pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przepieknie i pomysłowo nakryty stół !!!! Piękne kolory i dodatki.
    Spełnienia marzeń !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci dziękuję. Odwzajemniam życzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę ślicznie :) Lubię taki lekko rustykalny styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zachęcający taki stół jest... nawet bez jedzenia ;))))))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie bardzo lubię poza pysznościami zachęcać do poczęstunku dekoracjami. Dzięki Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie nakryty stół, bardzo mi się podoba! Zgadzam się z Edytą w 100%, nawet bez jedzenia wygląda apetycznie:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaaaaardzo Ci dziękuję za wizytę i miły komentarz, Tobie również szczęśliwego.

      Usuń
  8. Prosto, naturalnie tak jak lubię. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, też właśnie tak lubię. Fajnie, że zajrzałaś.

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Bardzo w moim stylu :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo mi miło. Kochana jesteś :-) Też ściskam.

      Usuń
  10. Cudowne nakrycie stołu! Może kiedyś skorzystam :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to publikuję żeby zainspirować. Pozdrawiam Ciebie również.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images