SYPIALNIA

sobota, stycznia 23, 2016



Wydawać by się mogło, że czarna ściana w niewielkim pokoju przytłoczy wnętrze i sprawi, że będzie trochę ponuro. Nic bardziej mylnego. Zanim się na nią zdecydowałam, przejrzałam dziesiątki wnętrz z czarną ściną by poznać w czym tkwi sedno, by wnętrze z takim akcentem było przytulne. Przede wszystkim dodatki muszą być delikatne w formie i minimalistyczne.

Z białą, lnianą pościelą jest dla mnie idealnie.





 Najwięcej jednak radości sprawił mi brakujący element, który dotarł do mnie w tym tygodniu od wspaniałej osoby, która spełnia cudze marzenia. Na moją prośbę Marta z Domku przy lesie zrobiła dla mnie drabinę z prętów. Kto jak nie ona, mógłby dla mnie ją wykonać ?? Dziękuję Marta, jestem zachwycona :-) Ten element sprawił, że moja sypialnia jest teraz w 100% taka jak chciałam.




Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.



ZOBACZ RÓWNIEŻ

29 komentarzy

  1. Robi wrażenie. Bardzo mi się podoba. Czarna ściana, jasne dodatki... ślicznie, a drabina super. W planach mam wykonanie drewnianej, ciekawe czy się uda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uda się, uda. I na pewno będzie pięknie. Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  2. Tak, mi też ta wersja wydaje się najtrafniejsza :) Piękny klimat, minimalistycznie, a zarazem lekko i przytulnie. Na pewno tera śpi się tam smaczniej. Drabina piękna, na mnie czeka taka stara do odnowienia - czas się za nią zabrać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do dzieła ;-)
      Rzeczywiście im mniej tym lepiej i spokojniej.

      Usuń
    2. Już stworzona :) I nawet ma swoje koleżanki towarzyszki do wygrania w pierwszym organizowanym przeze mnie blogowym konkursie :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Biała pościel jest piękna! :) Jak dla mnie Twoja sypialnia jest teraz IDEALNA.
    Pod każdym względem. WOW!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Dla mnie też jest idealna teraz.

      Usuń
  4. Dla mnie Twoja sypialnia jest idealna. Bardzo lubię czerń, grafity i biele :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę z twojej wizyty.

      Usuń
  5. Jestem wciąż zachwycona Twoją sypialnią, aż mnie kusi by u siebie ścianę zmalować na czarno :)
    I te boskie łóżko! Ach i och :)
    Buziaki,M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze polecam czarną ścianę. To tylko strasznie brzmi a wygląda cudownie. Nie ma na co czekać. To tylko pół godziny roboty. Dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje mi się podobają, fajnie, że możesz je zmieniać, po prostu wymieniając pościel:) Drabinka pasuje tu idealnie! Moja córka męczy mnie o czarne ściany i chyba dzięki Tobie będzie je miała:):) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W taki razie świetnie, że mogłam zainspirować i przekonać do czarnej ściany. Bardzo dziękuję za wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sypialnia! Właśnie w naszym kąciku sypialnianym planujemy zrobić prawie czarną, bardzo ciemną, antracytową ścianę. :)
    Marty wyroby są niesamowite i kilka z nich już w domu mam. Dlatego zupełnie rozumiem Twój zachwyt! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna klimatyczna sypialnia. Tez bym chetnie pomalowala swoja sciane na czarno, ale poki co musi byc tak jak jest :) Bardzo tutaj przytulnie, pozdrwaim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i tez pozdrawiam. A czarną ścianę polecam i to z czystym sumieniem. Kiedyś bym pomyślała, że to nie najlepszy pomysł, dzisiaj jestem bardzo bardzo zadowolona.

      Usuń
  11. Masz drabinę ... już zdobyłaś moje serce :)
    uwielbiam ten dodatek dekoratorski we wnętrzach.
    Sypialnia odważna, przez to bardzo oryginalna. Musi się w niej cudnie spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie. Ja też kocham drabiny :-) Śpi się cudownie odkąd na 100% jest tak jak marzyłam. Kocham to wnętrze.

      Usuń
  12. Czarna ściana nie jest łatwa, zwłaszcza w mniejszych pomieszczeniach, ale Tobie zdecydowanie udało się ją okiełznać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że potwierdziłaś to co myślę.

      Usuń
  13. Cudna sypialnia☺ proste wnętrza są najfajniejsze tak jak proste kolory. Czerń, biel i wszelkiego rodzaju szarości są jak dla mnie idealne☺ pozdrawiam i zapraszam do mnie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też. Kocham te kolory. Dziękuję za miłe odwiedziny.

      Usuń
  14. Śliczna sypialnia! I jak tu zwlec się z łóżka kiedy wokół wszystko cieszy oko, aż się człowiekowi nie chce wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest łatwo, tym bardziej gdy się wstaje o 6 rano ;-)

      Usuń
  15. Kolejny dowód na to, że czerń do wszystkiego pasuje : ) Sama pomalowałam ściany na mocny grafit i absolutnie nie żałuję. Ciemne kolory nie muszą przytłaczać, pod warunkiem, że zastosujemy odpowiednie dodatki, co Tobie udało się wyśmienicie. Tak „ubrane” łóżko wraz zagłówkiem i czerń na ścianie nadają wnętrzu ekskluzywnego i stylowego klimatu. PS: Też przepadam za loftowymi/industrialnymi akcentami, niestety, posiadanie kota weryfikuje marzenia o podobnej drabince z lampką – żarówką na kablu ;/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sypialnia prezentuje się wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images