PAPIEROWA GIRLANDA I ZIMA W POKOJU ERIN

środa, stycznia 06, 2016

W końcu mamy zimę i nareszcie mogę zabrać Erin na sanki. Osobiście wolę wiosenną zimę niż mroźną, ale dzieci zdecydowanie są za tą śnieżną z racji atrakcji, jakie im zapewnia. Dzisiaj na pewno pójdziemy poszaleć na śniegu póki w ogóle jest.

Po ostatnim rodzinnym spotkaniu, za którym już tęsknię, zostały papierowe woreczki, które wykorzystałam do dekoracji bufetu szwedzkiego. Dla przypomnienia TUTAJ
Dorobiłam ich kilka jeszcze i zrobiłam z nich girlandę do pokoju Erin, którą zawiesiłam na domku tablicowym. Wcześniej w tym miejscu było namalowane drzewo, ale córcia miała iść do szkoły, więc na jej życzenie drzewo zastąpiłyśmy tablicą. Erin do szkoły nie poszła bo udało się ją odroczyć jeszcze o rok a tablica w tym miejscu sprawdza się idealnie.









Zanim jednak przyszła śnieżna zima wprowadziłam ją do pokoju Erin w kilku dodatkach. Zrobiłam dwa nowe plakaty, do wianuszka dołożyłam bałwanka, na domku posadziłam dziewczynkę w zimowym ubranku a na łóżko dokupiłam włochatą narzutę, tę samą co mam w pokoju dziennym.





Do wykonania papierowych woreczków na girlandę wykorzystałam grafikę udostępnioną przez DECO-SZUFLDA




ZOBACZ RÓWNIEŻ

12 komentarzy

  1. To taka girlanda na skarby i male przydasie :-) swietna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście małe przyda się czasem tam lądują. Choćby kreda. W każdym woreczku inny kolor.

      Usuń
  2. Piękna zima u Córki...ten domek to świetne rozwiązanie - bardzo uniwersalne, a farba tablicowa - wiadomo - musi być ;)
    Podoba mi się bardzo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubimy te nasze cudeńka. Dzięki. Buziole.

      Usuń
  3. Wyszło pięknie! Bardzo cenię takie dekoracje i zawsze one cieszę najbardziej :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nie tylko mnie to cieszy. Erin reakcja była plastrem miodu na moje starania.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pięknie i klimatycznie :) tablica to bardzo dobre rozwiązanie, nie tylko dla dzieci :) Pozdrawiam C.aro

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam, żeby tak właśnie wyszło. Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na girlandę! Grafiki, które wybrałaś też mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie zniknęłaś stąd bez śladu. Pozdrawiam cię i dziekuję za miły komentarz.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images