ŻARÓWKA W ROLI GŁÓWNEJ - ZIMOWA DEKORACJA

niedziela, grudnia 13, 2015

Przyszedł mi do głowy pomysł na zimową dekorację z żarówką w roli głównej.
Miłośnicy stylu skandynawskiego i industrialnego kochają żarówki w wielu postaciach.
Modne są nie tylko same oprawki z żarówką, bez klosza jako mega designerska lampa,  ale także łańcuchy świetlne, czy  poduszki imitujące żarówkę.

Wykorzystałam zatem żarówkę do zimowej dekoracji. Podarowałam jej tak zwane drugie życie.
Prosta, minimalistyczna aranżacja w zgodzie z naturą. Plastry drewna, mech, gałązka świerku, szyszki i cieniutki świetlny drucik. Cudownie świeci wieczorem tworząc niesamowity klimat.
Zależało mi też aby żarówka nie stała prosto jak wazonik dlatego nieco ją przechyliłam.














I jeszcze w wersji nr 2. 
Jako, że mech jest absolutnie i wyłącznie własnością mojej córeczki, przywieziony na korze z pobytu u babci i dziadka, musiał też znaleźć się na jej kawałku natury. Erinka była zachwycona niecodziennym wykorzystaniem żarówki, poprosiła aby znalazła się również na jej korze. Nie mogłam przecież odmówić. Tak powstała druga wersja stroika zimowego. 



ZOBACZ RÓWNIEŻ

21 komentarzy

  1. Piękny stroik, taki naturalny. I u Ciebie cudnie, klimatycznie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Takie naturalne dekoracje mają w sobie to coś :)
    Miłego dnia, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za wielka, a dosadna! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być. Fajnie,że wpadłaś.

      Usuń
  4. Niezwykle pomysłowo, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śiwetny pomysł, ja zawsze mam problem z żarówkami, fajny kształt, szkło i szkoda wyrzucić.
    Cała aranżacja przepiękna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny świetny pomysł! :)
    U mnie żarówki też znajdują się na liście "Zrób kiedyś dziewczyno w wolnej chwili" ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, skąd ja to znam. Pomysłów pełna głowa tylko czasu i życia brakuje.

      Usuń
  7. Wyszło pomysłowo i nietuzinkowo:) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, że przypadło Tobie do gustu. Fajnie, że tutaj zajrzałaś.

      Usuń
  8. Wyszło pięknie i nietuzinkowo. Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wrazenie.... jakby domek z "bajki",a w nim....iskiereczka mruga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi radość swoją wizytą. Wielkie dzięki.

      Usuń
  10. pomysłowa dekoracja,jedyna w swoim rodzaju super :) życzę Ci wielu pięknych chwil w nadchodzącym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Tobie również wszystkiego naj naj. A żarówka stała się moim ulubionym elementem dekoracyjnym i zagościła też w sypialni.

      Usuń
  11. Świetna dekoracja z tą żarówką!!! Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie, że również Tobie się spodobało. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images