WIANKI ZIMOWE i 10% RABATU

wtorek, listopada 24, 2015


Ogromnie lubię pięknie witać gości już od progu, dlatego przez cały rok mam na drzwiach zawieszony wianek. Zmieniam go w zależności od pory roku. Wiosną i latem kocham delikatne pastele, a zimą bardziej wyraziste akcenty. Skłamałabym jednak, gdybym napisała, że wieszam go tylko dla gości. Nie, dla siebie jak najbardziej też. Mój przedpokój przyzwyczaił się do niego i nie wyobrażam sobie żeby drzwi wejściowe zostały nagle puste.

Wianki zawsze zamawiam u Noemi.
 Jej prace hand made są wykonane z ekskluzywnego materiału, bogate, staranne i wyszukane, z ogromnym pomysłem. Ma niebywały talent i dar do tego. Noemi robi wianki na zamówienie w kolorze jaki sobie wymarzysz. Wiele dekoracji do domu kupuję  w jej sklepie TUTAJ.


Na zimę wymarzyłam sobie biel z dodatkiem zieleni i już od wczoraj mam wianek w swoim mieszkaniu. Bardzo odświeżył przedpokój i drzwi nabrały teraz  zimowego charakteru. 

 Niestety całego przedpokoju wam nie mogę pokazać z racji remontu łazienki. Jak to przy remontach bywa, wszędzie coś jest, stąd mój przedpokój obecnie służy jako .... jako wszystko :-)





        Dla porównania i przy okazji pokaże wam co wisiało w tym miejscu wiosną i latem tego roku.






 Macie niedosyt ?  
No to pokażę jeszcze więcej. 
Koniecznie chciałam Wam zaprezentować zimową kolekcję Noemi.
Za jej zgodą publikuję jej cudowne rękodzieło, napatrzeć się nie mogę i już wiem, że zamówię kolejny wianek. Dzięki temu, że są to wianki zimowe, a nie świąteczne, mogą zdobić mieszkanie przez całą zimę.  Zakupy u Noemi są zawsze udane. W poprzednim poście TUTAJ mogliście zobaczyć zimowe pajacyki, które kupiłam u niej by zdobiły wnętrze zimą. Na żywo okazały się tysiąc razy piękniejsze niż na zdjęciach. A to nie wszystko co moje oczy i ręce przyniosły do domu z jej sklepiku.

A wam jak się podoba ?
















Na koniec mam dla Was niespodziankę.

Jeśli spodobał Wam się któryś wianek, to do końca miesiąca możecie go kupić u Noemi

 z rabatem 10%

na hasło: So Very Me and Home

Ja ze swojej strony mogę dać 100 % gwarancji na udany zakup :-)

Pozdrawiam.


ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 komentarzy

  1. Piękne wianki. Ja w tym roku postanowiłam zrobić takie z wykorzystaniem liści gwiazdy betlejemskiej. Nie wiem ja wyjdą, ale zamiary są poważne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzę tam koniecznie :) Wianki w minimalistycznej wersji, jak najbardziej dla mnie!
    Powodzenia w remoncie :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images