LIEBSTER BLOG AWARD

sobota, października 10, 2015

Zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD :) co jest dla mnie miłą niespodzianką, ponieważ mój blog powstał dosyć niedawno i nie wszyscy jeszcze mnie znają.

Doceniła mnie i nominowała EDYTA z It's cosy here

Jest mi tym bardziej miło, że zaproszenie dotarło do mnie właśnie od Niej, ponieważ mamy ze sobą trochę wspólnego i dzięki temu wytworzyło się między nami wirtualne wsparcie.  
Nasze blogi po prostu się polubiły.

Dziękuję Edyta :)



11 PYTAŃ OD EDYTY



1. Ile czasu zajmuje Wam Wasze blogowo - wirtualne życie?
Trochę za dużo :)  Ale pewnie dlatego, że bloguję od niedawna.
 2. Co Was wnętrzarsko uszczęśliwia?
Każda, nawet mała rzecz, która pojawia się w moim mieszkaniu sprawia mi tyle radości, że dla tej jednej rzeczy chce mi się perfekcyjnie posprzątać cały dom. Ostatnio kupiłam mini klamerki,na które miałam kilka pomysłów i   cieszyłam się nimi jakbym co najmniej zrobiła remont pokoju.
 3. Jakie projekty DIY czekają u Was w kolejce do zrealizowania?
Planuję przerobić lampę z glamour na scandi. Na samą myśl strasznie się cieszę.
 4. Co na Waszym blogu podoba sie Wam najbardziej?
Najbardziej cieszy mnie to, że w końcu znalazłam szablon bloga, który spełnił moje oczekiwania. Dzięki temu wszystko jest czytelne i tak jak sobie marzyłam.
 5. Co Waszym zdaniem przyciąga do Was czytelników Waszych blogów?
Staram się pokazać coś praktycznego, nietrudnego i taniego w wykonaniu,  a potem ładnie zaaranżować to do zdjęcia, żeby zainspirować innych. Poza tym prezentuję własną przestrzeń a nie cudzą. Sama lubię takie blogi więc domyślam się, że to może być na plus.
6. Jakiego rodzaju posty cieszą się na Waszym blogu największą popularnością?
Ze statystyk widzę, że  największą popularnością cieszą się projekty DIY i pokój Erin, 
Wielu postów nie napisałam, ale z tego co mam na swoim koncie coś już mogę odczytać.
 7. Jak często Waszym zdaniem powinno się publikować nowe posty?
To chyba kwestia czasu i pomysłu na post. Osobiście staram się publikować 1 raz w tygodniu i to w weekend, bo od pn  do pt nie ma szans, ale to są moje początki więc póki co, mam o czym pisać :)  Myślę, że to musi być tak często by nie dać o sobie zapomnieć a ile to jest ? Nie wiem  :)
 8. Czego do szczęścia brakuje Wam w Waszych domach i mieszkaniach?
Pięknej łazienki, której nie mogę się już doczekać. Na szczęście zaczęłam jej remont i jestem w fazie poszukiwania wymarzonych płytek i zdolnego płytkarza.
  9. Kolor czy black&white?
Zdecydowanie Black&White. Kolor owszem, ale pastele i to wyłącznie w dodatkach, najchętniej w pokoju dziecka.
  10. DIY czy sklep?
Jedno i drugie.
 11. Odważne realizowanie marzeń czy ostrożne podejmowanie decyzji?
Ostrożne podejmowanie decyzji. 

MOJE NOMINACJE 



MOJE PYTANIA DO NOMINOWANYCH

1. Od czego zaczynasz dzień?
2. Dlaczego założyłaś bloga ?
3. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
4.  Mistrzyni kamuflażu, czy perfekcjonistka ?
5. W życiu Zosia Samosia, czy Stefek Burczymucha?
6. Lubisz Planować czy żyć dniem dzisiejszym?
7. Jak często przestawiasz dekoracje w domu?
8. We wnętrzach: kanciaste formy czy opływowe kształty?
9. Jaki styl wnętrz jest najbliższy Twojemu sercu?
10. Twoje DIY: na potrzeby własne, czy bloga?
11. Czego nigdy nie zapomnisz?


Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za nominację.







ZOBACZ RÓWNIEŻ

6 komentarzy

  1. Najpierw bardzo dziękuję za wyróżnienie, które uskrzydla i motywuje :) Niestety nie przyłączę się do zabawy, bo nie chcę dla Ciebie robić wyjątku.
    Wcześniej otrzymywałam te wyróżnienie i nie podjęłam nigdy próby pisania o sobie, dlatego nie mogę tego zrobić i teraz, by nie urazić dziewczyn, które wcześniej mnie nominowały. Nie gniewaj się...proszę.
    Miłego wieczoru, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie gniewam się Marta. Staram się zrozumieć, ale nie będę ukrywać, że jakoś dziwnie mi się zrobiło, chyba smutno. No cóż trudno. Tobie również miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pocieszenie...nie przyjmuje tych nominacji od każdej dziewczyny i staram się w ten sposób być lojalna wobec każdej :)
      Ściskam!

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację i zapraszam na mój blog po odpowiedzi :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola nominacja Ci się należała, miło mi, że ją przyjęłaś. Byłam u Ciebie, czytałam i teraz juz coś więcej o Tobie wiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images