DARY JESIENI

środa, października 21, 2015

Zawsze kiedy się zbliża zaczynam narzekać, biadolić, mruczeć, nerwicować się, marudzić i bez końca coś pod nosem na nią wyzywać. Jak już nadejdzie- tylko marudzę. Nie cierpię jesieni.

Nie lubię jej za dżdżystą pogodę, wychłodzony samochód kiedy z rana zawożę Erin do przedszkola i zmykam do pracy. Nie cierpię jej za kałuże, małe i duże, przybrudzone buty i ślady w przedpokoju.  Wkurza mnie bo muszę nosić parasol kiedy i tak już bez niego  jestem obładowana siatkami, torebką, plecakiem małej, lalką lub strojem na balet.  Wkurza mnie bo nijak nie mogę ujarzmić moich włosów a kiedy już mi się uda to mżawka wszystkie starania niszczy z premedytacją. Narzekam kiedy pada deszcz bo wycieraczki w aucie mi piszczą a nie mam kiedy ich wymienić a te pod nogami z kolei wiecznie mokre, czego nie mogę znieść. I na koniec nie lubię jej za to, że szybko się robi ciemno.

Ale z drugiej strony nawet ją lubię troszeczkę. Ale tylko troszeczkę, kiedy nie pada i  świeci słonko. Mogłabym powiedzieć, że nawet ją kocham ale... tylko za jej piękne dary. Uzbierałyśmy z Erinką takie skarby i ubrałyśmy naszą kuchnię w jesień. 














Kiedy patrzę na nią pod tym kątem to... Kocham jesień :)

Etażera  biała drewniana - shabbychicbynoemi TU i TU

ZOBACZ RÓWNIEŻ

23 komentarzy

  1. W takim wydaniu to i ja kocham! Z pięknymi dekoracjami, przyjemnym kocykiem i kubkiem herbaty w ręku :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm czy Ty czasem nie oszukujesz samej siebie?bo Twoje aranzacje świadczą o tym ze jesien wkręciła Ciebie i Twoja córeczkę jakbyście przenośny sie w krainę jesieni bo wojujące wszędzie razem nawet po lesie szukając skarbów jesieni a te wasze pomysły to ja osobiście nie mysle o niczym tylko o tym co by tu zmienić u siebie :))pieknie wręcz bym powiedziała ze c u d n ie :))jesteście obie niesamowite:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień wywołuje u mnie mieszane odczucia za ją lubię a za co nie cierpię napisałam ;-) upiększać swoje mieszkanko kocham, wręcz to ciągle siedzi w mojej głowie. Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że zajrzałaś. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Mam bardzo podobne odczucia do Ciebie :))
    Kiedyś jeszcze bardziej nienawidziłam jesieni, ale odkąd odkryłam jej inne oblicze, to inspirujące trochę się do niej przekonałam ;D
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień widać robi z nami co chce ;-);-) He, ma dwa oblicza, to piękne i to brzydkie. Choć.... znam osoby, którym deszczowa pogoda nie przeszkadza.

      Usuń
  4. podstawa to umieć zorganizować sobie czas o każdej porze roku, aby mieć miłe wspomnienia i widzę że u Ciebie to się sprawdza, ja jesień lubię, bo jakoś znajduję wtedy zawsze więcej czasu dla najbliższych, domu i nawet samej siebie, deszczowe dni pozwalają zatrzymać się na chwilę i nie pędzić, tak jak zwykle to robimy gdy słońce mobilizuje nas do działania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dłuższe wieczory są zdecydowanie na plus, tylko szkoda, że tak szybko robi się ciemno. Ale i w tym można znaleźć dobre strony ;-) szybciej świeczki zapalam...i robi się miło. Ma to swój urok. Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ostatnio jesień dała i mi w kość-chyba jakaś jesienna chandra się przypałętała ;p
    Ja jeszcze nie lubię takiej deszczowo błotnistej aury,bo muszę za każdym razem jak wrócę z psem z dworu,myć jej łapy ;p Koszmar! :))
    P.s..No to masz chyba wypasiony ten swój telefon bo zdjęcia wychodzą fantastyczne:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym telefonem nie jest tak kolorowo jak myślisz. Muszę zrobić dziesiątki zdjęć jednego ujęcia, żeby wybrać to jedno najlepsze, liczyć na dobre światło za dnia, bo jak nie trafie w porę to wszystko zamazane, albo za ciemne. Sporo się napracuję przy tych zdjęciach. To jak mam czas. Bo jak go nie mam to wystawiam jak jest i już. He. Dzięki za odwiedzinki.

      Usuń
  6. Właśnie za te kolory kocham jesień. Mżawka, deszcz, kałuże brrr;)
    Jarzębina w dzbanku połączenie idealne.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolory są radosne szczególnie wtedy gdy świeci słońce. Pozdrawiam również.

      Usuń
  7. Też tak miałam z jesienią, ale po tegorocznym lecie czekałam na nią z utęsknieniem i nadal jeszcze się nią cieszę:) Dekoracje prześliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jaga. Fakt lato dało czadu, ale ja jestem z tych ciepłolubnych ;-) Ciesze się, że zajrzałaś. Pozdrowionka.

      Usuń
  8. Najlepiej byłoby gdyby taka katalogowa polska jesień utrzymywała się cały czas. Temperatury w okolicach 15 stopni, od tych letnich gorączek też trzeba kiedyś odpocząć, piękne czerwono- złote liście tworzące barwne dywany i my... spacerujący w ulubionych botkach i płaszczach, szukający skarbów do takich pięknych kompozycji jak Twoja...
    Kto to w ogóle wymyślił tą pluchę, deszcze, wiatry, zimno..?!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień ma w sobie to coś, że nawet jeśli pogoda nie dopisuje to i tak potrafi wynagrodzić wszystko swoim barwnym urokiem.

      Usuń
  9. Pięknie u Ciebie, z chęcią zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie i ciekawie zaaranżowana paterka... Lubię tak... ;)
    Ja za jesienią też nie jestem... Daje oczywiście ogromne pole do popisu w naturalnych dekoracjach, ale... To jeszcze jakoś mi za mało, żeby ją pokochać... Także oby jak najprędzej do Adwentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby do wiosny. I oby szybko przezimować. Dzięki za ciepłe słowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wyszło :) Rany, jak mi brakuje czerwonej jarzębiny ;) Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te twoje dary jesieni! Ja właśnie za to lubię jesień najbardziej ;) Za te jej wszystkie unikatowe dary! A co do kloszy to ja uwielbiam wszystko chować pod kloszami!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi miło, że Ci się podoba. Dzięki za wizytę i zapraszam na stałe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę, Nie znikaj stąd bez śladu. Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz :)

Like us on Facebook

Flickr Images